mandag 7. desember 2009

Skolehelg på Nes.

Da har Micko og jeg vært på skolen en tur igjen, og vi har hatt en kjempehelg! Jeg har hatt skriftlig eksamen, som jeg heldigvis besto, så nå mangler jeg bare en praktisk eksamen før jeg kan kalle meg autorisert hundemassør. Det blir bra. Det eneste som blir litt trist er at jeg ikke skal gå på skole sammen med de flotte jentene jeg har blitt kjent med lenger, jeg håper virkelig vi får til en eller flere reuions.
Tenkte å vise fram noen bilder fra de fire skoledagene jeg.

Noah, Ranja og Micko utenfor kurslokalet i en pause.


Ranja, Ronja og Micko snuser i snøen, det var full vinter der.


Micko og Ranja.


Noah, med rumpa til.


Imponerende herremann.


Sophie og Ronja leker, Micko bare ser på.


Full fart!


Ronja og Micko inne på kurslokalet.


På lørdagskvelden hadde vi en mini-julefeiring, med risengrynsgrøt, julebrus og pakker. Kjempekoselig!
(Litt dårlig kvalitet på bildet, mobilbilde)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar