søndag 3. januar 2010

Nytt år, nye muligheter.

Da var 2010 her, det føles ikke så annerledes enn 2009 synes jeg.. Jeg har jobbet ganske mye denne jula, så jeg har liksom ikke helt hatt tid til å tenke på at vi har gått inn i ett nytt år. Micko har oppholdt seg mye hos foreldrene mine i Klæbu i jula, der var vi på nyttårsaften etter at jeg var ferdig på jobb også. Det ble litt bjeffing akkurat da fyrverkeriet begynte, men han roet seg kjapt og var med en liten tur ut på verandaen for å se også. Det er ikke så mye raketter ut på landet hos mamma og pappa, så det hele var ganske raskt over og da var det bare å legge seg igjen for små hunder.

Nå er hverdagen her igjen, med vanlig turnus, så da blir ting mer som vanlig igjen. Jeg er ikke noen stor fan av nyttårsforsetter, men noen mål har jeg for Micko og meg i det året som kommer. Egentlig var jo tanken å kjøpe en hund til denne våren, men det er utsatt ett år til. Det er ett par ting som må ordnes først. Men her er i hvertfall en liste over hva jeg har tenkt å få til hundemessig i år.

Mål for 2010.
* gå ett videregående kurs i agility
* gå spor oftere, minst en gang i uka
* få det siste norske certet, og bli norsk champion
* stille minst en gang i Sverige
* få en bedre innkalling

Ting jeg gjerne vil gjøre, men som det også er ok om vi ikke får gjort.
* starte minst en gang i agility hopp konkurranse
* gå på sporkurs til høsten
* begynne å svømme en gang i uka i basseng, til høsten/vinteren

De to siste er litt avhengig av om jeg får råd.. Jeg håper virkelig at jeg på ett eller annet vis får til å starte på fysioterapiutdanningen til høsten, og da kommer nok mye av pengene til å gå med til det. Enda vet jeg ikke hvordan jeg skal klare å hoste opp penger til skolen heller, men jeg har enda litt tid å tenke på. Hvis bare lånekassen ikke hadde vært så dust å sponset den utdanningen.. Eller om man bare kunne vunnet i lotto, men da må man tippe først :P

Godt nytt år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar