onsdag 25. august 2010

Fremo

I går var det fellestrening på Fremo, i tillegg var jeg der en tur tidligere på dagen også. Jeg med Loke og Irene med Håkki, valpeagility. Koselig :) Trente mest siktetrening med Lokusen, begynner å skjønne det, men ser alt for mye på meg da, blir vel etterhvert. Litt felttrening på møne, og på vippa. Tøffingen min, ikke noe skeptisk til vippa og feltene virker lovende synes jeg. Fikk leke seg litt også valpisene.

Så var det fellestrening på kvelden, hadde med begge hundene.
Micko: Ble satt opp en klasse 2 hoppbane, som jeg fant ut at vi kunne prøve oss på. Gikk da ok, han var faktisk kjempegira i begynnelsen, ville ha ballen ja! Men han har jo helt elendig kondis da, så etter noen få hinder er liksom piffen borte. Men vi kom oss gjennom banen, belønnet etter slalom og ett par andre ting. Men vi må få trent opp den kondisen altså, er jo i gang, så må bare fortsette.
Trente også litt på vippa. Eller det vil si det var egentlig ikke meninga å trene på den, men Micko sprang faktisk opp på den selv da vi skulle gå forbi! SPRANG! Helt merkelig, han har jo vært skeptisk til vippa i lange tider nå, men det så virkelig ikke sånn ut i går. Så det måtte jeg jo bare utnytte. Og han sprang på, like ivrig hver gang, kult!

Loke: Litt mer siktetrening, mens Webber trente på banen ved siden av. Gikk fint det, stikker ikke bort. Også litt leketrening. Og litt "gå fot", flinkis på det begynner å bli.

Har meldt begge hundene på kurs i høst. Micko skal endelig på sporkurs, og Loke skal på grunnferdighetskurs. Begge kursene på Sportshunder, gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar