søndag 21. november 2010

Agility-trening.

Valpe-agilityprosjekt-trening på Klett, sammen med Nina og Annica i dag.

Trente på:
-Innlæring av hopphinder/hoppteknikk. Sitte på huk ved hoppet, gi belønning nært hinderet og lavt på bakken. For å lære dem å ikke hoppe langt. Ca. Dårlig forklart. Jeg orker ikke utbrodere nuh. Funka greit, men skal prøve å lære gutten en bedre teknikk enn rett opp, rett ned. Prøve med litt "basic grids".
- Sirkeltrening, i innerkant og ytterkant. Funka ikke så bra når jeg belønnet med leke, siden det er så mye hopp og sprett, og prøve å stjele leken. Funka veldig bra når jeg belønnet med godis, kjempeflink og jobba bra da.

Gikk en tur på åkeren etterpå med hele flokken; tre JRT, to aussier og en vorsther.

Gikk en tur med Micko når jeg kom hjem, så lekte dyrene litt, mye av det for tida. Og nå ligger Loke på rygg i sofaen og snorker. Og jeg skal slappe av til jeg skal på nattvakt. Energien er ikke helt på topp for tida gitt, dumme nakke..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar