torsdag 3. juni 2010

Hestsjøen.

Sist søndag (ja man er litt treg til å blogge) dro Irene og Håkki og jeg og Loke en tur til Hestsjøen. Jeg kunne ikke huske hvor det var hen, og da vi kom fram fant jeg ut at det ikke var så merkelig, for jeg har jo aldri vært der før.. Men det var da en fin valpeplass. Brygge/hoppetårn, unger som lekte, ender og en annen hund kom også for å dukke seg litt. Her er bilder.

Hva er det der for noe merkelig?


Vasse litt, for første gang.

Loke og Håkki.

Pene valpen min!

I går begynte vi på valpekurs. Vi fikk utdelt timeplan, med plan for hva/hvor vi skal hver gang og med lekser som vi skal trene på hjemme. Virket veldig greit, gleder meg til fortsettelsen. I går trente vi litt på kontakt og sitt. Loke har allerede trent en god del på begge deler, så det gikk veldig greit, selv om det var masse andre små valpiser rundt omkring. Veldig flink til å søke kontakt med meg lille gutten. Men valper er jo som oftest det, så får bare belønne han masse for det, så kanskje kontakten blir super når han blir stor gutt også.

I kveld er det agilitykurs med Micko. Det plaskregner her nå da, så håper virkelig været bedrer seg litt utover dagen. Så får vi se hva vi får til i dag, jeg føler at Micko og jeg har kommet til en ganske svær dump i vegen når det gjelder agilityen, eller rettere sagt slalomen. Det gjør at jeg er litt demotivert nå, men kanskje jeg får litt ny inspirasjon i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar