søndag 6. juni 2010

Spor.

I dag har jeg gått ett par spor med Micko, en stund siden sist igjen nå.. Jeg vet ikke jeg, synes vi hadde mer teken på det før. Han er unøyaktig, surrer masse utafor sporet. Han har nesa mer i bakken da, det er det positive.. Det kan hende det var litt vanskelig plass jeg la spor i dag. Det var rett ved en fotballbane, så det kan være at det var mye andre lukter der også.
Lurer på om han rett og slett girer seg for mye opp, for det er helt tydelig at han synes spor er gøy. Når jeg tar fram sporlina og selen, begynner han å pipe og er veeldig utålmodig etter å komme seg ut av buret.

Det bunner vel mest i at jeg ikke kan nok om spor egentlig.. Det lille jeg vet har jeg lest meg til selv. Må virkelig komme meg på sporkurs, så jeg får lært litt mer. For spor er noe jeg egentlig kunne tenkt meg å trent mye mer. Til høsten SKAL jeg på kurs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar