onsdag 8. desember 2010

Bilder av trøtte små.

Endelig er det litt mer levelig temperatur, og vi har faktisk vært ute på gårdsplassen og trent litt! Loke trente på å søke opp tunnelinngang fra vanskelige vinkler. Flink i dag, men kokte litt i toppen på slutten, så jeg dro den nok litt langt. Trente også litt fvf og lek. Stor framgang på byttinga siden sist, i dag slapp han leken med en gang jeg tok fram en ny. Og å få han inn når han har leke er null problem lenger.

Jeg hadde ikke tenkt å trene med Micko, men får jo litt dårlig samvittighet når jeg ser at han så gjerne vil han også. Så trente litt fvf, dekk og bli, og sitt og bli med han også. Vanskelig å holde dekken helt til jeg kommer opp på siden av han igjen, men ellers flink synes jeg.

Når man har vært ute å trent litt blir man så trøtt som dette:

Jeg bruker ikke å ha alle jakkene mine liggende på gulvet altså, men jeg maler gangen og har ikke noe plass å henge de opp. Tror Loke synes det er helt greit.

I kveld skal vi gå tur sammen med Kristine og Yatzi, så det blir nok ikke så veldig mye mer action før det. Jeg får vel male litt tenker jeg..

1 kommentar: