torsdag 16. desember 2010

Evaluering av året.

Ett år er snart over og det er på tide og se litt på målene jeg lagde meg for snart ett år siden. På den tiden hadde jeg bare en hund i hus, og ante lite om at det kom til å bli en til i løpet av såpass kort tid. Så målene angår bare Micko og meg.

Mål for 2010.

* gå ett videregående kurs i agility
- det har vi gjort, har gått både agility II kurs og vært på en ukes handlingskurs.
* gå spor oftere, minst en gang i uka
-nå ja.. Det har jeg nok ikke gjort nei, det har vært langt unna ett spor i uka hvertfall. Har fortsatt litt å gå på her.
* få det siste norske certet, og bli norsk champion
- det er i boks!
* stille minst en gang i Sverige
- det gjorde vi, men resultatet ble ikke all verden.
* få en bedre innkalling
- jeg vil vel heller si at det mottsatte har skjedd dessvere.




Ting jeg gjerne vil gjøre, men som det også er ok om vi ikke får gjort.

* starte minst en gang i agility hopp konkurranse
- jepp, vi startet en gang i sommer. Det ble jo disk, men jeg var og er fortsatt ganske fornøyd med løpet. Det ble nok Mickos eneste start i agility.
* gå på sporkurs til høsten
- det har vi faktisk også gjort, endelig! Ett supert kurs var det.
* begynne å svømme en gang i uka i basseng, til høsten/vinteren
- tid og penger strakk ikke til..

Alt i alt vil jeg si at jeg har vært flink til å nå målene jeg satte meg. Men så var de kanskje ikke sånn kjempeambisiøse heller. Det som er ille er jo selvfølgelig at innkallingen ikke er i nærheten av der jeg ønsker å ha den. Den var ganske bra en stund, men etter at jeg fikk Loke og vi flyttet til Klæbu har det vært lite fokus på å trene innkalling med Micko, og da har den blitt dårligere. Det positive er at det som regel er lett å få han til å stoppe når vi møter hunder og folk på tur, så lenge jeg er nær nok stopper han og blir til jeg kommer bort til han. Men innkallingen må jeg jobbe mer med. Også får jeg vel pønske ut noen nye mål for 2011, for som jeg leste i Canisbladet; det er viktig å ha mål hvis man vil ha framgang og oppnå noe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar