fredag 25. februar 2011

Random bilder.

En fredagskveld uten særlig mye å ta seg til fører til posting av tilfeldige, og ikke bare helt nye bilder i bloggen. (Det er vel litt artigere for farmor enn å lese om trening hvertfall? ;))

Lurt å holde seg ved slalompinnene, vet jo aldri når man plutselig skal trene igjen. Kanskje en smule originalt å ha slalom midt i stua. Nyskapende interiør!

Og sånn er dagene for Micko, det er viktig å få nok søvn.

Titt-tei!

"Skal ikke vi få komme inn snart?"

Sånn så gårdsplassen min ut i formiddag, småglatt..

Så glatt at til og med hundene sliter med å holde seg på beina:









3 kommentarer:

  1. Så heldig du er som har egen skøytebane! :) Fungerer slalomen og kommer den til nytte? Godt å se den i bruk, istedet for at den ligger og støver i en kjeller..

    SvarSlett
  2. Hei, kult å se slalomen "min" igjen :)

    SvarSlett
  3. Ellen: Ja, det var det som slo meg, at jeg var heldig :)

    Slalomen fungerer absolutt ja! Kan ikke få sagt hvor takknemlig jeg er for at jeg fikk den. Nå klarer han 4 rette pinner fra de fleste vinkler, og så langt hadde vi umulig kommet nå med bare de få minuttene vi får trent i ridehall i løpet av uka. Så den er gull verdt!

    Rune: Helt fantastisk at noen har funnet å lagd noe sånt synes jeg!

    SvarSlett