fredag 11. februar 2011

Sol!

I dag har det skjedd noe rart i Trondheim. Det har vært sol og skikkelig herlig påskevær! -12 viste termometeret, men sola varmet godt så det kjentes mye mildere ut. Vi har vært på Risvollan og gått tur sammen med Irene og Håkki, og sånn så det ut: (Bildene er tatt med mobilkamera, så kvaliteten er ikke all verden dessverre.)



Toller-angrep!

"Jeg heter Micko, og jeg vil mye heller snuse enn å se inni det kameraet der."


Det skjedde noe annet litt rart i dag også; da jeg skulle sette hundene i bilen etter turen fikk jeg noe slags kink i korsryggen. Har aldri kjent maken til dette greiene her. Jeg er litt handikapet for øyeblikket, men sitter/ligger med varmepute i ryggen og smertestillende er inntatt, så satser på at det gir seg i hvertfall litt til jeg skal på jobb i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar