fredag 8. april 2011

Agility Klæbu

Jeg burde virkelig dra på innendørstreningene i Klæbu hver fredag, for det er så god start på helga. Jeg er nesten alltid veldig fornøyd etter treningene der. Ikke noe unntak i dag.

Loke trente på fremadsending; hopp, hopp, langhopp, hopp. Trente litt på bare langhoppet først, det er ikke akkurat det vi har trent mest på før. Synes det gikk bra jeg, bra de gangene jeg kastet leke, men sprang utennom første gangen jeg la igjen belønning i enden. Men den fjernet Eirin, også ble det riktig neste gang.

Andre økta tok vi noen få repetisjoner på 12 pinners slalom, han virket litt sliten og ufokusert. Flere feil en vanlig, en greit nok.
Trente litt andre små kombinasjoner av hopp og tunnel, med mye rettstreker. Går ganske bra, når jeg viser riktig. Gøy!

Til slutt ble Loke med på sin første fellesdekk, vi var faktisk litt folk i dag, så var 5 hunder med på fellesdekk. Jeg gikk tilbake og belønnet 3-4 ganger, og bare en gang gikk jeg så langt unna som man egentlig skal. La han med vilje ytterst i rekka, så det kanskje skulle bli litt lettere. Synes det gikk kjempefint jeg, det så ut som han syntes dette var litt merkelig, men han lå rolig og så på meg.

Nå er det helg, med fine ting på tapetet. Årets første loppis, og lillesøsters kjempegode enchilladas til middag i morgen. Og agilitytrening igjen på søndag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar