mandag 9. mai 2011

I helga har vi vært på feltkurs med vår alles kjære Annica. Fikk noen gode tips på hva jeg skal gjøre videre med feltadferden, eller rettere sagt når han skal av feltet. Det går i snegletempo noen ganger, og det ønsker man jo ikke. Men det blir, det blir.

Har trent litt slalom hjemme både i går og i dag, og det går sånn passe. Det blir det også tror jeg. I går begynte vi såvidt med bakombytter med hinder også, prøvde å lese meg opp litt før jeg gikk ut, men alikevel ble det litt tøys. Men fikk til noen ok bytter etterhvert. Skulle hatt flere hopphinder her hjemme..

Jeg har ikke den helt store motivasjonen for hundetrening for tida, merket det veldig godt på kurset på lørdag.. Det skyldes flere ting, men mest er det nok at andre ting opptar mye av tiden og tankene min for tiden, men det er fine ting så jeg håper det vil fortsette sånn en stund til. Men vi har god tid, jeg trenger ikke å stresse, og dessuten kjenner jeg meg selv såpass godt at jeg vet det ikke er noen vits i å trene med hundene hvis hodet mitt ikke er på plass. Det blir ikke gøy for hverken meg eller dem det.

Det er fantastisk vær for tiden da, så vi er mye ute og koser oss i hvertfall, både utenfor her og i skogen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar