onsdag 18. mai 2011

Som jeg skrev i forrige innlegg har det vært veldig dårlig med treningsmotivasjonen i det siste, og hundene har fått særdeles lite action desverre.. Føler jeg har forsømt dem litt, men de lider nok egentlig ikke noen stor nød. De virker fornøyde nok, og sover bedre enn meg om natta. Ikke at det skal så veldig mye til da..

I helga har klubben arrangert agilitystevne, der jeg stort sett var pc-skriver. Det gikk egentlig over all forventning både å være skriver og å være med å arrangere stevne synes jeg, ser ikke mørkt på å gjøre det flere ganger, i hvertfall ikke akkurat nå. I hvertfall så fikk jeg litt inspirasjon til å trene igjen når jeg satt og så masse agility. Og framover noen uker nå får jeg bedre tid til å trene også, så det blir bra :)
Begynner på handlingskurs i morgen, også er det ikke mange ukene til Åre-kurs heller faktisk. Så det er mye å glede seg til framover, på alle kanter tror jeg :)

Det vi faktisk har trent i det siste da, er slalom. Det har vi trent hver eneste dag, har slitt ei stund nå med at Loke har gått veldig nølende og tregt i slalomen og gått ut før slutten.. Inngangen sitter som regel veldig bra, men han har vært usikker litt lenger ut i slalomen.. Så jeg begynte litt på nytt, på fire pinner. Også har vi jobbet oss fremover med stadig flere pinner igjen, og nå er vi på 10 pinner og selvstendigheten og farten er bra. Har tatt veldig korte økter, max 5-6 repetisjoner pr. økt. Deilig å se at det går fremover!

I dag fikk jeg litt hjelp av Annica til å begynne med bakombytter, det funka over all min forventning, så veldig lovende ut :) Men har jo sett det før at gutten er ganske oppmerksom på meg og min handling, så burde kanskje ikke være så overrasket.

Nå sitter jeg og drikker vin og spiser kake, på en helt vanlig onsdag. Har man lyst, har man lov :) Jobb i morgen, også blir det hund og mer hund resten av uka :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar