lørdag 6. juni 2009

Planer framover.

Vi hadde egentlig ikke lagt så mange utstillingsplaner for sesongen. Det ble plutselig ganske skummelt også, nå når det ikke er bare valpeshow, men ordenlige utstillinger.. Mange klasser og sikkert mye mer folk og litt mer høytidelig ser vi for oss. Men jeg har da tatt meg selv i nakken og meldt oss på noen utstillinger i hvertfall, stort sett her i området, da jeg ikke ser for meg at jeg får kapasitet til så mye reising i år.
Dette er i hvertfall planene våre:
27.06.09: Terrierklubbens utstilling, på Klæbu Travbane.
28.06.09: NKK Trondheim, Stjørdal.
01.08.09: Utstilling i Svenstavik, Sverige. (Her skal vi treffe Lena og Bill og noen av Micko sine slektninger. Ser fram til å få litt tips fra Lena om både pelsstell og utstilling. Og til at Micko skal få treffe noen andre norfolker, det har jo virkelig vært mangelvare etter at han kom til Norge.)
Matmor kommer stort sett til å bedrive sommeren med jobbing, så har lite tro på at det kommer til å bli noen andre utstillinger enn dette. Vi får satse på annen moro. Vi har jo også fullført nybegynnerkurs i agility gjennom terrierklubben, noe både hund og eier synes er veldig gøy. Så vi håper vi får trent litt på det i sommer også. Også håper vi å få til noen turer på hytta på Hitra, avslapning for mennesker og full fart og moro for hunder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar