lørdag 6. mars 2010

Eksamen og litt mer.

Da var det lenge siden forrige innlegg her ja! Internett har vært nedprioritert den siste måneden. Har hatt mer enn nok å gjøre med å jobbe og forberde meg til eksamen. Har vært stressa og lei, og det har jeg merket på Micko også. Har har ligget høyere i stress enn vanlig på turene han også, så det er tydelig at mitt humør virker inn på han.

Vi har fått trent litt innmellom, tre slalomtreninger er det vel vi har hatt siden sist. Det går framover, men vi sliter fortsatt litt med inngangene fra venstre. Er bare å jobbe på! I mai skal vi på agilitykurs med fokus på handling og fart, hos sportshunder.no. Det blir bra! Gleder meg kjempemye, og har som mål at slalomen skal sitte til da. Det er vel ett overkommelig mål? Det avhenger jo egentlig bare av hvor mye vi får trent, men det er ikke så lett å få til mye trening på akkurat det nå på vinteren.

Ellers så er den stor nyheten at jeg er AUTORISERT HUNDEMASSØR! Kom hjem fra utdanningens siste samling i går, og jeg klarte den praktiske eksamen! Hurra! Det er fantastisk deilig å være ferdig med dette som jeg har jobbet med i 1 1/2 år. Selv om det ikke helt har gått opp for meg enda, så er det en enorm lettelse. Og når jeg blir litt mindre sliten så vil det nok føles enda bedre.

Micko var ikke med på skolen denne gangen, han har nok hatt det bra på besøk, men det var deilig å komme hjem til han i går. Savner lille klumpen min når han ikke er med der jeg er. I dag har vi vært på en liten tur ved Tjønnstuggu, og nå tror jeg vi skal ta det med ro resten av dagen, for vi er litt slitne begge to.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar