mandag 7. september 2009

Rolig dag.

I dag har nok vært en ganske kjedelig dag for Micko.. Jeg har fått influensa eller noe lignende, så vi har stort sett holdt oss inne. Vært ute på noen korte turer bare, litt ut må han jo få. Det finnes ikke innendørs-do for hunder så. Har nappet han litt mer da, nå er han ferdig på ene siden, og ikke helt ferdig på andre siden. Litt snodig look akkurat nå jah! Planlegger å bli helt ferdig i morgen. I kveld har vi hatt bittelitt inneaktitet; trent litt triks og litt bakpartskontroll. Altså rygge bakover, og finne en Ikea-krabbe med bakbeina. Også ble det litt godbit-søk inne. Så slipper jeg i hvertfall å ha såå dårlig samvittighet for at det har vært lite action i dag. Skal straks gå siste tisse-turen nå, også er det natta. Satser på at formen er bedre i morgen.
Har massert en hund i dag også, border collie som jeg har som en av mine fem faste hunder. Stakkaren hadde skikkelig vondt i bakparten sin, så han var nok ikke helt glad i meg i dag nei. Men en veldig fin behandling ellers, greit å behandle litt hunder som faktisk virkelig har behov for en massasje, sånn utennom for forebyggingens og nytelsens skyld liksom.. Eller altså, misforstå meg rett, det er eller annet med de fleste hunder, men denne hunden har flere problemmer.
Vi har ikke trent agility på ca. 3 uker nå, dååårlig! Treningskompisene våre har vært på ferie, og det har liksom ikke blitt til at vi har gjort noe vi heller da. Tok noen få repetisjoner på slalåm i går, men det er alt vi har gjort. Micko har ikke glemt det enda da, gutten var flink. Gleder meg til onsdag da, da skal vi til Kristine og Yatzi og trene ordentlig igjen. Det blir bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar