tirsdag 12. januar 2010

Aktiv dag.

Det har vært ganske lite liv i leiren i det siste. Det har jo vært så kaldt at lange turer ikke har vært mulig, og det har heller ikke blitt mye av å løpe løs og herje på de korte turene heller, jeg har ikke helt troen på at masse herjing er bra i så kaldt vær. Så forrige uke avlyste Kristine og jeg turavtalen vår.

Men nå er det endelig blitt litt mildere, ca 7-8 kalde her nå. Gikk oss en liten tur tidlig i dag, jeg er sykmeldt denne uka og prøver å ikke gjøre ting som er belastende for nakken min. Da er det greit å gå seg en tur, for å få den laaange formiddagen til å gå.
Også ble det løs-tur sammen med Yatzi og Kristine i kveld. Gikk i lysløypa i Sjetnmarka, var fint der, lys og ingen folk. Kjekt! Etterpå tok jeg en liten tur til onkel med familie på bursdag. Der fikk Micko komme ut i hagen og hilse litt Cita søta, så da ble det jo en ganske fin hundedag i dag synes jeg, masse lek med andre hunder. Deilig å ha god samvittighet for hunden.

Også skal jeg prøve å komme meg ut på tur tidlig og huske kamera en av dagene, så kanskje jeg får lagt ut noen bilder her også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar