søndag 17. januar 2010

Utstillingsplaner

Jeg har kikket litt på terminlisten for 2010, og vi må vel prøve å komme oss på noen utstillinger. Prøve å få tatt det siste certet sånn at gutten blir champion. Vi har det ikke travelt da, han blir jo ikke 2 år før i mai, så jeg er veldig fornøyd med å ha to cert allerede, og enda mer fornøyd med å allerede ha fått stort cert. Godt å vite at det er i boks.

Her er utstillingene jeg tenker å dra på:
  • 13.06: Røros Hundeklubb, Røros
  • 19.06: Gauldal Hundeklubb, Oppdal
  • 03.07: NKK Trondheim
  • 04.04: Norsk Terrierklubb, Trondheim
  • 08.08: Jämtland/Härjedalens Kennelklubb, Svenstavik, Sverige (lite spørsmålstegn på denne enda)
  • 28-29.08: Hundefestivalen, Trondheim
Disse er jeg rimelig sikker på at jeg melder Micko på. Så er det mulig vi tar turen til Orkanger i november også, men det er så lenge til, så det tar jeg i så fall når det kommer. Synes det er litt styr med inne-utstilling jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar