torsdag 24. juni 2010

St. hansaften.

I går var mamma, hundene og jeg på Verdal og feiret bursdag og St.Hans, tradisjonen tro. Det var den første sommerdagen vi har hatt i juni, så må si vi var veldig heldige med været! Folk og dyr koste seg tror jeg.

Verdalsøra eller Ørin eller hva det nå heter.. Alt heter jo noe mer "øre" i Verdal..


Micko legger igjen visittkortet og Loke snuser.


Hundene ble forvist til ett tre i skyggen mens vi spiste, sånn at man kan få ha maten sin i fred :P


Bamsen min.


Tara stakk også innom en tur.

I dag har vi tatt livet ganske med ro, ble en lang dag med mange timer ute på farten i går. Kjørte en liten tur til travbanen i formiddag. Selv om det ikke er mye der nå sto heldigvis de hindrene jeg tenkte å trene på framme; vippe og lengdehinder. Kjekt så slapp jeg å kjøre helt til Fremo, orka ikke helt det i dag. Vippa gikk fint de første gangene, men så sa det plutselig stopp. Spørs om han plutselig oppdaget at den var skummel igjen.. Micko er nemlig påmeldt til bronsemerkeprøve i morgen, ganske spent på hvordan det kommer til å gå. Det største problemet blir nok vippa, og pølsa. Irriterer meg at den dumma vippa må være med, jeg har jo gitt litt blanke i den, ettersom vi uansett ikke kommer til å stille i annet enn hopp på leeenge. Men vi får bare prøve og se.. Greit at det ikke har foregått så mye i dag hvertfall, så kanskje han i hvertfall har energi spart opp.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar