mandag 24. mai 2010

Hurra!

I dag har min søte lille, store Micko bursdag. Han blir 2 år og stor gutt. Skal vel være voksen nå da? Neida, synes han er blitt veldig voksen jeg, det er nesten helt merkelig hvor mye roligere han har blitt det siste halve året. Har sluttet å stresse så innmari på tur også, biler og sykler og sånt er ikke så big deal lenger heldigvis. Er nok en kombinasjon av at jeg har jobbet mye med det, og at han har blitt eldre. Nå har han jo blitt storebror også, noe jeg synes går veldig bra. Micko synes nok at Loke er litt slitsom innimellom, men stort sett er han nesten litt for snill. Loke spiser jo av maten hans, henger i bartene og vil helst leke hele tiden. Det meste blir godtatt av storebror.

Ett bilde av fine gutten, tatt i Svenstavik i fjor sommer


Og på hytta i fjor sommer:

Dagen har ikke akkurat blitt feiret så veldig.. Micko og jeg har gått ett par turer, så har det vært litt godbitsøk inne, ordentlig spor ble med tanken. Også har jeg nappet en del pels, ikke Mickos høyeste ønske for bursdagen vil jeg tro.. Men han ble ganske fin da. I morgen blir det agilitytrening på Ekrabanen igjen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar