lørdag 1. mai 2010

Lenge siden sist.

Ja, flink å blogge er man ikke.. Har vært uvanlig travelt i det siste, men travelt er ikke det verste i verden da. Bedre enn at det ikke skjer noe.

Tingenes tilstand er ikke så forandret, vi går turer, trener slalom og går ett spor eller to når jeg kommer på det. Jeg må komme meg på ett sporkurs etterhvert, så jeg får lært litt mer.
Slalomen sliter vi litt med for tida, har nok stått i ro på 4 pinner alt for lenge! Det ble plutselig veldig vanskelig når det kom på flere pinner, det er ganske demotiverende i grunn. Men fikk ett tips i går, som jeg skal prøve ut. Så får vi se om det blir litt raskere fremgang. Målet mitt var jo egentlig å ha slalomen ferdig til agility 2 kurset som begynner nå på torsdag, men sannsynligheten er vel liten for det. Og jeg blir litt oppgitt og demotivert når jeg ikke når målene mine.. I juli skal vi på agilitykurs i Åre, og da skal i hvertfall slalomen sitte!

I går var jeg på besøk til min lille valpis, Loke. Det er litt uvirkelig at det bare er en uke til han bor her hos oss. Har liksom enda ikke helt gått opp for meg, men det merkes vel fort når han kommer tenker jeg. Aktiv liten tass ja! Gleder meg masse! Håper og tror at Micko og valpis blir gode venner.

<3 <3

Slenger med noen bilder av Micko og Cita også, var på besøk hos Cita søta forrige uke var det vel.. Også har de forresten lekt seg i dag også, men da var ikke kameraet med. Skulle lagt ut mange flere bilder også, men det får bli en annen gang.

Cita.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar