onsdag 15. desember 2010

Det har virkelig vært litt av hvert av ulykker og problemer de siste par dagene, med både det ene og det andre. Nå er jeg utslitt av å bekymre meg, håper virkelig at hellet snur snart.

Heldigvis har jeg utrolig fine og gode hunder da, jeg gledet meg helt vanvittig til å få komme hjem til dem i dag, mine søte små. I tillegg har jeg verdens beste foreldre, så ting ordner seg nok.
Micko har vært hos mamma og pappa i kveld, mens jeg og Loke har vært på Klett og trent sammen med Annica og Nina. Planen for i kveld var basic grids. Gikk vel sånn passe, Loke var ikke akkurat helt på i kveld, men hva kan man forvente med en eier som ikke er helt på, og en søster med sin første løpetid på samme sted.. Fikk til ett par repetisjoner på slutten, som jeg synes var bra. Veldig kjekt å få trent på dette i hvertfall, og sammen med andre.

Gikk en liten tur etterpå, med alle hundene. Loke var i ekstremt stor grad opptatt av den fristende stumpen til sin søster, og veldig lite opptatt av å høre etter når jeg snakket til han. Så det ble en litt slitsom, men nyttig tur. Det skal jo gå an å høre etter, selv om det finnes fristelser, så det er bare å trene på det også. Men vanskelig og frustrerende er det! For både meg og Loke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar