onsdag 29. desember 2010

Kaldt igjen.

Det har vært ok temperatur for tur og uteaktiviteter noen dager nå, men selvfølgelig har jeg vært på jobb da. Så det har ikke blitt all verdens likevel, gutta har gått tur i skogen sammen med min snille mamma tre dager på rad. I dag er jeg hjemme, men da er det typisk nok -15 igjen, og litt kaldt for noen lang tur synes jeg. Vi har gått to korte turer i stedet. Ser ikke ut som hundene har det så fælt for det

Deilig å sløve foran ovnen.

Sove-sveis? Jeg har vel ikke det.

I forigårs var jeg oppe på låven og snekret meg ett slags kontaktfelthinder, som jeg fikk tips om av Annica. Så enkelt å banke sammen at til og med jeg fikk det til. Så Loke har begynt å trene på kontaktfelt inne på stuegulvet. Så satser vi på at vi har det i boks til våren.

I dag har han fått lære å hoppe opp og sitte på sparken. Det tok han fort! Micko kom ikke så langt da, han kom til å snuse på sparken, sånt er jo skummelt må vite.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar