mandag 30. mai 2011

Trening.

Har fått trent mye denne helga, vært på Fremo sammen med Nina og Bella både lørdag og søndag.

Jeg trent i stor grad på framforbytter, sliter med å stokke både armer og bein riktig, og time byttet riktig. Men med hjelp fra Nina så går det da i hvertfall framover, heldigvis. De siste repetisjonene i går følte jeg at det fløt mye bedre og det kjentes i hvertfall lovende ut. Men det er jo en grunn til at jeg aldri danser eller går på aerobic osv da, jeg eier ikke koordinasjon og rytme i kroppen, og det merkes i sånne ting som framforbytter også det.

Skal prøve å få trent litt igjen før jeg drar nordover på torsdag, får se hva vi får til. Jeg har en stiv og støl kropp som trenger å løses litt opp, så får bare ta det som det kommer denne uka. Vi skal i hvertfall gå turer i marka, det er beste medisin for meg også det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar