tirsdag 7. september 2010

Fremo

Fellestrening på Fremo i kveld. Ganske dårlig oppmøte da, vi var vel 4 personer og 6 hunder. Pluss noen som bare var innom og kikket på.

Micko:
Ble satt opp en klasse 2 agilitybane, som vi tok to økter på. Ganske gira før start på begge øktene og syntes ballen var kjempekul, men ville ikke ha ballen etter mål, da var det bare kjøttbolle han hadde lyst på. Veldig kjedelig synes jeg. Det positive er at han har fått bedre kondis og klarer å ha bedre fart igjennom hele banen nå, hjelper å slanke seg :) Er også veldig fornøyd med at han tar felthindrene igjen, inkludert vippa!!
Første økta tulla jeg ganske mye, noen rare og unødvendige bytter blant annet. Feil inngang i slalomen, som var min feil.
Fikk litt tilbakemeldinger og tips av Annica, og prøvde igjen på andre økta. En del som var bedre, men Micko hadde dårligere fart (blir fort sliten) og jeg tulla masse på en serpentin. Jeg blir alltid litt stressa og ukordinert når jeg må drive og bytte arm :P Må bare trene på det, uten hund. Det er jo egentlig ganske enkelt..

Loke:
Fikk komme ut å trene litt småting.
Tunnel: Sikter seg fint inn selv nå, de fleste gangene. Har skjønt at leken kommer i enden. Super fart.
Fot: Flink synes jeg, går stort sett greit og har god kontakt selv om det er hunder som trener ved siden av. Faller ut innimellom da, men lett å hente inn igjen.
Byttelek/drakamp: Tror han var litt sliten når jeg begynte med dette, for han hadde ikke det harde grepet på leke som han vanligvis har. Men han har blitt mye flinkere til å slippe leken når jeg blir passiv, det er jeg fornøyd med.
Litt roligtrening mens Ferrino trente på banen like ved, tilbyr dekk som bare det! Stort sett mye mer opptatt av å få kjøttbolle enn hunden på banen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar