fredag 19. november 2010

Lek

Dette er faktisk ganske unike bilder, hehe, det er ikke ofte Micko gidder å leke med Loke. Og drakamp ser han egentlig ikke vitsen med. Men jeg har jobbet bittelitt med han de siste månedene, prøvd å få han med på lek og drakamp, med meg. Og akkurat denne leken her liker han. Veldig dårlig lys på disse bildene da, men jeg måtte bare dokumentere at de faktisk kan leke sammen.





Ellers tar vi livet litt med ro i dag.. Jeg har litt vondt i nakken, så jeg orker ikke å gjøre så mye. Blir kanskje en tur senere. Har trent litt inne i stedet, to shapingøkter med begge, der jeg bare sjekket litt hvor kreative de faktisk er. Og en økt impulskontroll med Loke, noe som var litt vanskelig å få til alene.


2 kommentarer:

  1. Aww! Søte små. Micko er jo god på denne leken så lenge han ikke står direkte på parketten :P

    Ser btw ut som at du har fått det superfint hjemme! I wonder when jeg skal få se dette (og veggene jeg har malt!)

    SvarSlett
  2. Ikke sant, veldig taktisk av han å stille seg på teppet. Men Loke vinner fortsatt hver gang da :P

    Stua har blitt veldig bra, men sånn ca. alt annet mangler jo da. Kan hente deg en dag vettu, så får du se, og spise kanellboller :)

    SvarSlett