onsdag 19. januar 2011

Innedag.

Jøsse navn! Nå er det faktisk en norfolk terrier valp på nrk! Og Micko ser på, haha! Litt gøy da, det er jo så få norfolk å se i dette landet. Søøøt! Husker da Micko var så tiny.
Dagen vi henta han.

I dag var planen å ha en rolig dag, uten tur eller trening. Det har de godt av i blant, selv om min mamma ikke er enig. Men jeg sliter jo selv med rolige dager, blir så rastløs og ikke minst tung i hodet av å være inne. Så det ble en liten tur alikevel. Ikke så lang, men godt å komme seg ut litt.

I kveld har begge hundene fått massasje, første gang for Loke. Uten stretching og triggerpunkter da, er jo så ung enda. Men han kosa seg stort, var bare deilig det.

Jeg MÅ bli flinkere til å massere Micko. Han er stiv og støl, skulle ikke tro han var 2,5 år bare.. Men det kan jo løses opp, så jeg får bare ta meg selv i nakken. Fort gjort er det jo også å massere en så liten hund.


1 kommentar:

  1. Kira er også stiv og støl innimellom:) Min mann masserer henne, hun synes det er deilig:) Rett som det er kommer hun og vil ha massasje:) Rigger seg til med bakparten, hun er litt stiv der:) Ser det er tungt for henne å reise seg opp fra liggende noen ganger:) Har vært på røntgen altså, ingenting galt der:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett