fredag 28. januar 2011

Nok en uke er over, og det er helg igjen. En aktiv helg blir det for oss, egentlig tre treninger på tre dager. Men jeg fant ut at det kunne bli litt mye, så jeg droppa treninga i kveld.. Ikke har jeg noen bil i helga heller, så hadde uansett blitt utfordrende å komme seg dit. Men i morgen blir det trening med agilityprosjekt-gjengen, og søndag blir det Gauldal trening. På søndag har jeg forhåpentligvis en bil som er så god som ny igjen også.

Det har vært lite trening denne uka, sånn er det når dagene er stappfulle av aktiviteter som ikke innebærer hund. Eller i hvertfall ikke egne hunder. Egentlig greit, for jeg har en knott som er litt stressa tenåring og trenger å roe litt ned. Det eneste vi har gjort av å trening er stort sett slalom, og det er nok bra hjernetrim, blir sliten av det :)

I dag har vi hatt besøk av Irene og Håkki, og gått tur i Brugnmarka. Møtte ikke en sjel, som vanlig er på hverdagsformiddager. Deilig det!
Har blitt 3 økter med slalom, 2 x 2. Det går framover, har ikke begynt å flytte så mye på pinnene, men klarer inngangen fra ganske bra vinkler nå. Så neste økt skal jeg flytte litt mer på pinnene. Gøy å trene når det går så bra.

Har også jobbet litt med slipp-kommando denne uka, og har faktisk bedret seg betraktelig. Her hjemme i hvertfall, får se hvordan det er når vi er på trening andre steder i helga.

1 kommentar:

  1. wow, må si du er aktiv:) Vi trener ikke så mye her, det blir mest turer i skogen så Kira får løpe fritt:)Hun er hverdagslydig, men det hadde jo vært moro å få noe annet hun kan lære enn å gå blodspor:) har planer om å få gått et ferskspor med henne til våren:) har lyst å bruke henne som ettersøkshund:) Kira lærer fort, hun er veldig oppmerksom på meg:)
    Kos dere i helga da:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett