torsdag 24. mars 2011

Boikott.

Jepp, jeg boikotter været i dag. Jeg er litt lei av alle som klager på været, men nå er jeg nesten tilbøyelig til å klage selv snart, for dette begynner å bli drøyt! Sånn ser gårdsplassen min ut i dag:

Synes det er litt for mye snø, og stadig kommer det mer.. Det hadde egentlig vært greit nok, hadde det ikke vært for at det nesten var snøfritt for en uke siden. Da er det litt nedtur når det kommer ett las igjen.

Jeg viser fram litt bilder jeg, noe må man ta seg til når man har inne-dag, utennom husvask. Noen bilder av Micko som leker med den eneste leken som han ser vitsen med; pipeball. 2-3 uker siden jeg tok disse tror jeg.



Han er jo litt søt da, hamster'n min :)

Loke har vært veldig rolig i det siste. Det spørs om det er slitsomt å ha kroppen full av hormoner, for det skal ingenting til før han blir sliten.. Litt kjedelig, men det er vel en periode. Sånn sett passer det også fint med en inaktiv dag, så kan han lades opp litt. Vi har jo hatt besøk av Timax (vorsteh på samme alder som Loke) ett par dager, og i går var vi på tur i to timer med Maiken og hennes firbeinte, så det har jo vært litt aktivitet de siste dagene.


Ingen som kan si han ikke er fin hvertfall :)

På fast plass; oppå sofaryggen, med utsikt til veien.

I dag har jeg massert begge to også, tenkte det kunne være smart når vi først skulle ha en rolig dag. De blir jo gjerne ganske søvninge etterpå. Tror det er første gangen jeg har sett Micko nyte det så mye, han slappet så godt av og var flink når jeg trykket på vonde punkter også. Herlig! Må vel prøve å få gjort det litt oftere, det trengs i hvertfall.
Loke er det jo ingenting i veien med, alt er bare fint og flott på han. Tydelig hvem som er best konstruert av gutta mine ja..

3 kommentarer:

  1. Så søte de er! Hunden min setter også stor pris på massasje, og det gjør eieren å;)

    SvarSlett
  2. VELDIG søte gutter, begge to :)

    SvarSlett
  3. Jeg er helt enig jeg, Ellen :)

    SvarSlett