fredag 4. februar 2011

Fredagstrening.

I kveld ble vi bare fire stykker, er en del av folka som er på tur til Moelv for å konkurrere i helga. Kanskje vi blir med neste år.

Jeg synes ikke Loke var helt "på" i kveld, uvisst hvorfor.. Han er jo litt rar for tida, bjeffa faktisk på Sissel som gikk rart på glatta utenfor hallen i kveld. Og hesten som sto rett innenfor døra var småskummel. Han bjeffer aldri, og han bruker å synes at hester er kjempekule, så tydelig en del fjortisfakter ute å går.

Økt 1: 2x2 slalom. Hjemme i dag hadde vi pinnene på kl. 1 og 7, med ganske bra vinkler på inngangene. Det gikk ganske greit, overraskende lav feilprosent. Men i kveld var det litt vanskeligere igjen, fikk ganske mange flere feil, men det gjør ikke noe. Nyttig det også, det er jo bare å prøve igjen ;)

Økt 2: To hopphinder etter hverandre, rett fram og med sving. Baklengskjedet. Bra fart hvertfall. Springer noen ganger forbi det siste hoppet på rettstrekk.
Svinge tight rundt hinderstøtte, når han kommer i fart. Ai ai, her har man glemt gamle kunster. Hopper aaalt for langt før han snur, så her må det trenes mer.
Hoppteknikk Mecklenburg. Bra synes jeg, må bare finne ut hvordan jeg skal få han til å svinge tight i større fart også.

Økt 3: 2x2.
Lek/slippe leken når jeg blir passiv. Stor forbedring her, endelig begynner det å bli bra. Fikk løpe og leke litt alene med sokke-ballen mens vi ryddet sammen, men det er ikke like gøy å leke alene i lengden, helt greit synes jeg.

Prøvde å trene litt fot innimellom øktene, drittdårlig rett og slett! Jeg skjønner ikke hva som har skjedd, det var jo så bra ei stund.. Nå detter han ut hele tiden, og posisjonen er heller ikke bra. ¨
Stakk også fra meg to ganger i dag, for å hilse på Mika (puddelvalp), så generelt ikke helt på altså.. Men man må vel regne med sånne dager innimellom, jeg har sånne dager selv også..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar